صرافی آنلاین آکادمی یوس سینیفی

خدمات ارزی

خدمات ارزی و حواله در کشور ترکیه

خدمات ارزی وحواله به کشور ترکیه در طی سال های اخیر به خاطر تحریم های کشورهای اتحادیه اروپا و ایالات متحده آمریکا توانسه است بسیاری از مشکلات و دغدغه های ایرانیان را حل کند.

در همین بین  در ترکیه  این امکان به ایران داده شده است که از خدمات عالی بانک های کشور ترکیه بهره منده شوند به این دلیل که سیستم بانک های ترکیه به سیستم بانکداری جهانی متصل می باشند جدا از این که دولت و مردم کشور ترکیه از زمان های خیلی قبلتر با ایرانیان روابط خوب و مسالمت آمیزی داشته اند.

یکی از مهمترین خدمات بانک های ترکیه در سال های اخیر افتتاح حساب در ترکیه بدون نیاز به داشتن کیملیک یا همان کارت اقامت ترکیه بوده است و همین موضوع باعث شده است که ایرانی هایی که قصد سرمایه گذاری در جاهای امن و دور از نوسانات ارزی  دارند، کشور ترکیه و حساب هایی چون زراعت بانک و ایش بانک را انتخاب کنند.

 پس ایرانی ها می توانند در این بانک ها حساب باز کنند و همچین با افتتاح این حساب های بانکی بجز حساب لیری می توانند حساب های دلاری و یورویی داشته باشند.

خدمات ارزی
خدمات ارزی

خدمات آکادمی ما در بخش صرافی

از آنجایی یکی از اصلی ترین دغدغه های ایرانیان در‌کشورهای مختلف جهان ارتباط با صرافی معتبر و مطمئن در‌جهت چنج کردن ریال به ارز مورد نظرشون هست آکادمی ما بخش صرافی خودش را راه اندازی کرده تا در جهت حوالجات ارزی در خدمت ایرانیان ساکن ترکیه و بقیه کشور های دیگر باشد.

ما با توجه به نیاز شما حواله دلار،‌ لیر ، یورو و یا هر ارز دیگری  را به حساب های شما در هرجا و هربانکی که باشد انجام خواهیم داد .

متاسفانه در کشور ترکیه تعداد صرافی های نا امن خیلی زیاد شده است و از آنجایی که به تعداد مکرر با ما تماس میگرفتند‌ در جهت معرفی صرافی مطمئن تصمیم گرفتیم بخش صرافی آکادمی را راه اندازی کنیم و امیدواریم بتوانیم در امور حوالجات ارزی در خدمت دانشجو ها و خانواده های ایرانی خارج از کشور باشیم.

۵ موارد نیاز برای حواله ارزی

در بسیاری از موارد مدارکی که باید ارائه بدین شبیه به یک دیگر هستند و این مدارک عبارت اند از :

  • نام بانکی که میخواهید حواله به آن انجام شود
  • شماره حساب یا همان ایبان کارت بانکی خود
  • کارت کیملیک یا کارت شناسایی ایرانی جهت امنیت و جلوگیری از هرگونه کلاه برداری ارزی

بعد از این‌مرحله ما برای شما عزیزان شماره کارت بانکی ایران را میفرستیم تا شما معادل ارزی که می خواهید دریافت کنید ، برای ما ریال  انتقال دهید.

سوالات متداول در رابطه با کارهای صرافی

  • مدت زمان ارسال مقدار حواله ارزی چقدر طول میکشد؟ امدت زمان حواله می تواند بین ۱۵‌دقیقه تا ۲۴ ساعت طول بکشد.
  •  برای حواله ارز محدودیتی وجود دارد؟ نه هیچ محدودیتی برای ارسال هیچ کدام از ارزها وجود ندارد.
  • آیا به حساب دانشگاه هم میتوانید دلار واریز کنید؟ بله ،هیچ فرقی ندارد که چه شماره حسابی و چه دانشگاهی باشد. ما در هر شرایط انجام می‌دهیم.
  • آیا امکان دریافت دلار به صورت نقدی وجود دارد؟ بله ، شما می توانید دلار خودتان را به صورت حضوری و نقدی دریافت کنید.
  • آیا شما درترکیه یا ایران دفتر هم دارید؟ بله ، ما هم در استانبول و هم در شیراز دفتر داریم.
  • چطوری از قیمت ارزها اطلاع داشته باشیم ؟

دوستان عزیز شما می توانید در کانال تلگرام صرافی ما و یا اینستاگرام آکادمی عضویت داشته باشید تا هر روز قیمت های آپدیت از انواع ارزها را با شما به اشتراک بگذاریم و در صورت تمایل به خرید با ما در ارتباط باشید.

جدیدترین مطالب
دانشگاه باهچه شهیر ترکیه
دانشگاه باهچه شهیر ترکیه
دانشگاه مدیپول استانبول
دانشگاه مدیپول استانبول
بورسیه ترکیه
بورسیه ترکیه 2024
دانشگاه های ترکیه بدون آزمون
دانشگاه های ترکیه بدون آزمون
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *